Ένα μυαλό

Ένα μυαλό
και κάτι άλλο

11/07/2010

Επανήλθα!

Έλεγα λοιπόν, ότι θα επανέλθω κι ότι έκλεισα "προσωρινά" (ουδέν μονιμότερον του προσωρινού βέβαια...)
Με αφορμή μια τυχαία συνάντηση με 3 άγνωστες σε μένα bloggers, γύρισα στο χρόνο για να κοιτάξω το δικό μου σημάδι στον κυβερνοχώρο. Διάβασα και γέλασα με τα γραφόμενά μου.
Σκέφτηκα, λοιπόν, αφού τονώθηκε η αυταρέσκειά μου διαβάζοντάς με και θαυμάζοντας τις εμπνεύσεις μου, να ξαναρχίσω να γράφω εδώ.
Α, όλα κι όλα! αυτή τη φορά προνόησα. Ειδοποίησα τη φίλη μου την Άννα και εξασφάλισα έναν τουλάχιστον αναγνώστη. Κι αν μου ζητήσει το λόγο (εξαιτίας αυτών που θα διαβάζει εδώ μέσα) θα της πω ότι τα' θελε και τα 'παθε κι ότι από δω και πέρα θα πρέπει να προσέχει τί είδους παράπονα μου κάνει (ότι δεν της έχω δώσει ποτέ να διαβάσει κάτι δικό μου και τέτοια...) Όπως έχω ξαναπεί, τα λάθη πληρώνονται. Αλλά θα της κάνω μια διευκόλυνση (γιατί πάνω απ' όλα, "είμαι αδερφός"!!!). Θα ειδοποιήσω και 1-2 άλλους κοινούς γνωστούς μας για να έχει παρέα και να μοιράζεται το βάρος της ελαφρότητας των κειμένων μου.
Μ' αγαπάς τωρα, δε μ' αγαπάς, Αννιώ μου; :-)

ακούστε τώρα...
Σήμερα θα γίνει έκλειψη ηλίου. Ολική. Αλλά όχι εδώ. Εδώ γίνεται συχνά, σε διάφορα επίπεδα. Στον Ειρηνικό Ωκεανό.

Είπα για πρώτη φορά μετά από τόσον καιρό, να μην κλείσω χωρίς ακόμη μια άχρηστη πληροφορία. Σας προετοιμάζω για τη συνέχεια...

No comments: